Повернення товару
Перед відправкою всі товари перевіряються на цілісність та працездатність, але Ви зобов'язані відразу (не важливо післяплатою або по передоплаті) на відділенні транспортної компанії перевірити на цілісність і справність, у разі виявлення дефектів, бою, непрацездатності, ушкоджень Ви повинні відразу повідомити нам і скласти на місці акт про псування посилки.
Якщо Ви не перевірили посилку відразу на місці, а вдома або ще десь, то в такому випадку будь-які претензії цілісності і працездатності ми не приймаємо!
Пересилку / повернення товару оплачує покупець.
Повернення грошей за товар протягом 7-ми робочих днів
КОЛЬОРИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИРОБУ МОЖУТЬ НЕЗНАЧНО ВІДРІЗНЯТИСЯ, що ніяк не впливає на працездатність товару.
Обмін і повернення товару
Повернення неякісного товару.
За законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша – це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:• усунення дефекту неможливо;
• на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
• дефект змінює товар так, що він уже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви обираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
• обмін вироби на аналогічне такої ж якості (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації)
• отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар
• повернення грошей на ту ж суму, за яку Ви купили цей товар
Повернення якісного товару.
Друга причина – товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т. д. протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути не вподобаний вам товар. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашої сторони:• наявність номера замовлення з інтернет-магазину доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
• збереження повної комплектації товару;
• збереження цілісної заводської упаковки, пломб, печаток;
• товар збережено у тому вигляді, що був куплений;
• товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар доведеться по душі. Він буде використаний по призначенню і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив у Ваші руки.
Що робити, якщо товар Вас не влаштовує:
• Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашій сторінці і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера• вказуєте ім'я, прізвище та номер замовлення на нашому сайті (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті;
• якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
• вкажіть причину обміну або повернення товару;
• опишіть дефект або причину обміну/повернення товару на прохання менеджера надайте фото доказ;
Товари, які не підлягають поверненню та обміну за законом України «Про захист прав споживачів» (крім випадків шлюбу):
До таких товарів відносяться:
1.Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети сангігієни.
4.Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5.Корсетні товари.
6.Парфумерно-косметичні вироби.
7.Перо-пухові вироби.
8.Дитячі іграшки м'які.
9.Дитячі іграшки гумові надувні.
10.Зубні щітки.
11.Мундштуки (портсигари).
12.Апарати для гоління.
13.Помазки для гоління.
14.Розчіски, гребінці та щітки масажні.
15.Сурдини (для духових музичних інструментів).
16.Скрипкові підборіддя
17. Рукавички
18. Тканини
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листковий металопрокат
27. Аудіо-, відеокасети, диски .
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
Як спростити процедуру повернення і обміну товару?
Перед тим, як забрати товар із «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і переконайтеся, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити тимчасові витрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.Компенсація грошей за товар та доставку
1. Если Вы отказались от товара на точке выдачи «Новой почты» или лично курьеру, Вы не платите ни копейки за товар и за доставку.2. Если на момент возврата в кассе не оказалось нужной суммы, мы обязуемся вернуть вам Ваши финансы в период 7 дней с момента получения Вашей заявки на возврат денег за покупку.
3. Если Вы решили вернуть товар после покупки, Вам необходимо вернуть товар в наш офис. Курьер не принимает возврат и не выдаёт деньги за товар.
4. Если Вы отправляете неподходящий товар из регионов, Вы должны отправить товар отправителю БЕЗ НАЛОЖЕННОГО ПЛАТЕЖА. Это делается во избежание мошенничества со стороны клиентов. У нас нет гарантий, что каждый клиент вернёт нам именно наш товар. После того, как мы примем товар в офисе, проверим комплектацию и определим причину отказа от товара, мы вернём Вам ваши деньги на карту ПриватБанка. Деньги за доставку мы компенсируем только в случае заводского брака. Если Вы возвращаете нам товар, который Вам просто не понравился, за пересылку товара платите Вы.
Обмен товара.
В якості компенсації, за законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар іншої партії, або вибрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви змінюєте якісний товар, за доставку платите Ви.
- Спасательные жилеты от производителяПредлагаем Вашему вниманию страховочные жилеты от производителя! (СДЕЛАНО В УКРАИНЕ!!!)Повна версія статті